1402-07-19 01:14
709
0
86858
یک کارشناس رسانه در گفتگو با «گلستان ما» مطرح کرد:

«طوفان الاقصی» پایان صبر استراتژیک آخرالزمانی

یک کارشناس رسانه؛ «طوفان الاقصی» را پایان صبر استراتژیک آخرالزمانی یاد کرد و گفت: این اتفاق آغاز دکترینال ظهورتوسط جریان مقاومت است.

حسین پایین‌محلی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما پیرامون بررسی ابعاد شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها اظهار کرد: «طوفان الاقصی» دومینوی تمدن فاوستی و پایان صبر استراتژیک آخرالزمانی و آغاز دکترینال  ظهور توسط جریان مقاومت است.

وی به وقوع حادثه‌ای عظیم که در انجیل لوقا ۲۱:۲۰ اشاره شده پرداخت و افزود: هنگامی که اورشلیم را در محاصره لشکریان خواهید دید، بدانید که ویرانی آن نزدیک است.

این کارشناس فرهنگی تاکید کرد: اولین حقیقتی که باید بپذیریم وکتمان آن چیزی را تغییر نمی‌دهد این است که ساز و کار عالم بر اساس یک اتفاق و حادثه نیست و بلکه همه چیز در مشیت الهی و حوالت تاریخی تعریف می‌شود که خداوند تبارک و تعالی تعریف کرده است.

پایین‌محلی تصریح کرد: در عالم ممکن است شاهد رویدادهایی باشیم که بعضا هیچ ارتباطی با هم ندارند اما اگر نگاه ماهیتی و جوهری یا وحدت‌گونه داشته باشیم می‌بینیم که همگی اینها در یک دایره‌ای هستند و چون اجزای کامل‌کننده‌ای برای یک کل در نظر گرفته می‌شوند که به حرکت آن کل یا حیات آن منتج می‌شود.

وی بیان کرد: با قدرت یافتن شانگهای و بریکس و افزایش تولید ناخالص آن و کاهش ارزش غرب بسیاری از تحلیلگران و استراتژیست‌ها و کارشناسان و حتی سیاستمداران غرب «مثل تونی بلر و مکرون وترامپ» از پایان سلطه اقتصادی غرب بر جهان سخن راندند.

این کارشناس رسانه گفت: نکته‌ای که آیت ا...خامنه‌ای از حدود یک دهه پیش به برخی سیاستمداران داخلی مبنی تغییر دلار از مبادلات ارزی در داخل تذکر داده بودند اما به دلیل غربگرایی در تیم دولت وقت توجه‌ای به آن نشد اما کشورهایی چون چین و روسیه، هند و برخی دیگر که پیشتر بریکس و شانگهای را در تقابل با سیستم جهانی اقتصادی امریکا و غرب به راه انداخته بودند اما همچنان در زمین غرب حرکت می‌کردند به استراتژی جدیدی روی آوردند و آن استفاده از طلا، ارز خود و مواردی این چنینی است.

پایین‌محلی با بیان اینکه هژمونی غربی به معنای حاکمیت جهانی و تسلط بر جهان است، توضیح داد: اتفاقی که غرب با رنسانس و پس از عصر روشنگری و انقلاب صنعتی در جهان رقم زد. اما گویی اجزای کلان سازنده آن از اواخر قرن ۱۹ در جهان به چالش کشیده شد.

وی گفت: انقلاب‌هایی که ملتها در اقصی نقاط جهان از آسیا تا آفریقا رقم زدند نوعی استقلال‌خواهی سیاسی را رقم زد و نظام سلطه را به چالش کشید، همینطور قدرت یافتن کشورهای بزرگ پس از پایان دوران جنگ سرد و تک قطبی شدن آمریکا که با ماهیت میلیتاریستی و توتالیتار خود زمینه انحاط خود را رقم زد.

این کارشناس رسانه بیان کرد: تمدن‌ها منوط به برخی مقوله‌هایی هستند که شکل‌گیری و قوام و دوام آنها معلول آنهاست: هستی‌شناسی، انسان‌شناسی، تاریخ‌شناسی، جامعه شناسی، اقتصاد، جغرافیا، همینطور سیستم‌هایی که نگهدارنده و عامل بقا و سازنده آن هستند که می‌توان از آنها به عنوان تقویت کننده یا عامل بقاء نام برد چون سیستم رسانه‌ای و نظامی و امنیتی و چند عامل دیگر که بیان یکایک آن ما را از بحث دور می‌کند.

پایین‌محلی افزود: اوکراین پس از جدایی از شوروی سابق تبدیل به حیات خلوت امریکا، غرب و رژیم صهیونیستی شد چنانکه یک کمدین جنسی به نام زلنسکی در قالب انقلاب رنگین ریاست ان را به عهده گرفت و در دکترین امنیتی خود تا سال ۲۰۲۵ علنا از تجزیه روسیه تزاری سخن رانده شد.

وی توضیح داد: اوکراین بخشی از شوروی بود. در معاهده با شوروی به این شرط به استقلال می‌رسید که عضو ناتو نشود، ۲۵ درصد از اوکراین روس تبار هستند که پس از استقلال اوکراین همواره مورد شکنجه و قتل عام حاکمیت اوکراین قرار می‌گرفتند.

این کارشناس فرهنگی گفت: ازسویی اوکراین حیات خلوت امریکا و رژیم غاصبی بود که یک یهودی صهیون را در بالاترین سمت سیاسی یک کشور قرار داد.

پایین‌محلی تحلیل کرد: روسیه پس از یک صبر استرتژیک طولانی نهایتا از حالت پدافند بیرون آمد و شکل آفندی به خود گرفت، این جنگ در کنار خیزش حکومتها برای استقلال سیاسی از غرب و حرکت ائتلاف شرقی برای برون‌رفت از استعمار اقتصادی یک خیزش تاریخی را برای ضربه زدن به هژمونی غربی مهیا کرد.

وی گفت: امروز غرب در اوکراین خود را شکست خورده قلمداد می‌کند و متاسفانه کشور اوکراین با ریاست یک مهره صهیونیستی آینده تاریکی برای ملت خود رقم زد چنانکه امروز در جنگ حماس و رژیم کودک‌کش در کنار امریکا حمایت خود را اعلام کرد.

این کارشناس رسانه افزود: غرب تمام تلاش خود را دارد تا هژمونی خود را تداوم دهد اما حرکت دولت‌ها به سمت استقلال سیاسی و خیزش ائتلاف شرق در حوزه اقتصادی و جنگ اوکراین که به گفته رسانه‌های غربی انبار مهمات خود را برای اوکراین خالی کردند چالش جدید نظامی ایجاد کرده! اما این چالش در نسبت با روسیه تحدید و تهدید قلمداد نمی‌شود بلکه این بار رقیب اصلی در برابر متحد اصلی آمریکا دست به آفند زده است.

پایین‌محلی بیان کرد: در ادامه این دومینویی که تمدن فاوستی خود را دربرابر آن می‌بیند گویا غرب با بحرانی غیر قابل بازگشت مواجه گشته است.

وی گفت: هانتینگتون در نظریه جنگ تمدن‌ها از سه رقیب روسی واسلامی وچینی نام برد که اسلام مهمترینش بود و گویا این مقابله حماس با رژیم کودک‌کش از حالت پدافندی و دفاعی به حالت افندی در آمده است.

این کارشناس رسانه توضیح داد: مسلمانان این رویکرد حماس را در دکترینال آخرالزمانی ظهور تعریف می‌کنند و تقابل مذکور را در نقشه و پارادایم زمینه‌ساز قیام مهدی موعود(عج) می‌بینند اگرچه تا تحقق همه نشانه‌ها باید بصیرانه حرکت کرد و در تله‌های دشمن نیفتاد.

پایین‌محلی تاکید کرد: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه آزادگان عالم و دولت‌های مستقل از قیام تاریخی مردم فلسطین دفاع  می‌کنند و آن را به رسمیت می‌شناسند. جامعه بین المللی به معنای واقعی خود حامی مردمی است که قریب به یک قرن (دقیقا حدود۸۰سال ) آواره شدند و جمهوری اسلامی نیز تحولات قدس مقدس را دنبال و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لحظه‌ای درنگ‌ نمی‌کند و آن را در مسیر ظهور ولایت عظمی تعریف می‌کند.

وی ادامه داد: به تبع آن کل جریان مقاومت از جریان‌های اسلامی در منطقه چون حزب ا...، سوریه، یمن، حشدالشعبی و گروه‌های نیابتی ما به انضمام کشورهای هم‌پیمان با جمهوری اسلامی که ذکر یکایک آنان این وجیزه را به سوی اطناب می‌برد در کنار حماس خواهند بود و جهان  دید تمامی آنچنان سیستم دجالی از عظمت خود به نمایش گذاشته بود تنها یک شو بود که در امپراطوری دروغ به جهان تحمیل شده وگرنه چون خانه عنکبوت سست هستند:

پایین‌محلی با اشاره به این آیه از قرآن که «مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِياءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ «عنکبوت۴۱»، بیان کرد: مَثَلِ كسانى كه غير خدا را سرپرست خود برگزيدند، همانند مَثَل عنكبوت است كه (براى خود) خانه‌اى ساخته؛ و البتّه سست‌ترين خانه‌ها خانه‌ عنكبوت است اگر مى‌دانستند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.